Centrul Aramis Logistics este un punct de livrare care deservește la nivel local și regional furnizorii IKEA. Este membru al ARAMIS GROUP, un lanț integrat de companii localizate în Baia Mare. Grupul coordonează întregul proces de producție pentru o gamă largă de mobilier tapițat, canapele și saltele, de la stadiul de design și procesare a materiei prime la controlul calității, depozitare și expediție.
Aramis Group a devenit unul dintre cei mai importanți angajatori la nivel regional, având peste 4.500 de angajați.

Detalii despre proiect

« vezi studiu de caz »
Client: Aramis Logistics
Data implementării: 2014
Domeniul de activitate: Servicii
Site-ul companiei: aramislogistics

Implementare WMS

Aramis Logistics operate 3PL provider in an extremely competitive business with high demands from all our customer. Besides to be cost efficient we need to have a traceability on all movements/activities within the warehouse operation. We handle annually around 2,5 million pallets including inbound and outbound. With this amount of pallet movements, it has been critical to have a good system to support efficient pick, put away mission. Loading simulation to achieve the best possible filling rate on the trucks. Crosspoint WMS has been essential in our establishing of a highly efficient warehouse operation and I could highly recommend Crosspoint WMS system and team from Point Logistix which have been a good support during implementation and ongoing operation.
Ulf Dofeldt

General Manager, Aramis Logistics

Caracteristicile proiectului:

Implementarea unei soluții de WMS în cadrul Aramis Logistics a venit ca o necesitate în urma creșterii complexității proceselor logistice prin consolidarea mărfurilor mai multor companii cu portofoliu variat de articole și dimensiuni de palet atipice.

Timpul scurt de implementare a coincis atât cu organizarea layout-ului noului depozit și a regulilor de put-away și stocare, cât și a integrării sistemelor WMS, ERP al clienților de prestări servicii și a sistemelor de Transport si Planificare a clientului final. Sistemul implementat a preluat atât funcționalități standard de WMS cât și de OMS și optimizare încărcări 3D.

Funcționalitățile principale implementate includ:

  • Managementul comenzilor client;
  • Planificarea de transporturi automata (3D);
  • Integrare multi WMS, multi ERP;
  • Trasabilitatea de parametri stoc specifici:
      • Data producție;
      • SSCC palet;
      • Tip FSC;
  • Integrare EDI;
  • Recepție camioane planificate și Inspecții Calitative, facilități de Yard Management (integrare soluție SMS pentru anunțare alocare la rampă);
  • Managementul Documentelor;
  • Facturare;
  • Optimizare Stocuri prin algoritmi avansați de put-away și picking (zone dinamice, mirroring, alocare dinamică a rampelor de încărcare bazată pe traseu optim de pregătire, cross-docking, ordine multiple de alimentare zonă de pre-loading apoi încărcare efectivă);
  • Managementul reclamațiilor prin integrarea de imagini ale modului de încărcare al camioanelor.