CONSULTANȚĂ ȘI SUPORT

Training

Vă oferim o gamă largă de opțiuni de training pentru a face tranziția ușoară și productivă chiar din momentul instalării sistemului.

Suport

Ne asigurăm că puteţi utiliza sistemul la potențialul său maxim. Suntem alături de dumneavoastră, vă susținem și vă asigurăm suportul de care aveți nevoie.

Upgrade

Clienţii noştri pot beneficia de contracte de mentenanţă post-implementare, care asigură livrarea de upgrade-uri aduse modulelor standard.

Solicitați acum consultanță!

  • Vreți să cunoașteți, în timp real, stocul și dinamica mărfii din depozit?
  • Vreți să faceți, prin analiză comparativă, un plan de aprovizionare pe durată medie și lungă?
  • Vreți să reduceți, și de ce nu, să eliminați pierderile?
  • Aveți nevoie de informații reale, obiective, pe care să vă bazați deciziile?
  • Vreți să știți cine este cel mai bun operator?
  • Vreți să știți care este cel mai productiv schimb?
  • Vreți să știți care sunt stocurile cu cea mai mică dinamică?

Consultanţă IT şi Logistică

Echipa de consultanţă caută cele mai bune soluţii pentru procesele clienţilor noştri.
Propune bune practici, optimizează procesele şi selectează cele mai potrivite scenarii de lucru.
Proiectele impun adaptarea la specificul fiecărei companii şi la aplicaţiile deja existente (cu care modulele Crosspoint se interfaţează).
Indicatorii de performanţă prealabili ai fiecărui proces sunt analizaţi şi vizaţi de optimizările propuse.
Consultanţa IT vizează atât soluţii software de integrare, cât şi suportul hardware necesar fluidizării fluxului tehnologic. Integrarea cu echipamente hardware uşurează captarea de date la nivel de soluţie (ex: conveioare, linii de producţie, echipamente de cântărire, volumetrie, scanare).

Analiză şi Design de procese IT

Adoptarea soluţiilor noastre aduce îmbunătăţiri semnificative în fluxul departamentelor: Logistică, Achiziţii, Comercial, Producţie, Transport, IT, etc.
Suita de soluţii Crosspoint este capabilă să îmbunătăţească arii de lucru mai puţin optimizate şi săm reorganizeze fluxurile de lucru pe baza proceselor analizate.
Analiza fiecărui proiect se concretizează prin elaborarea unui proiect al noilor procese, module şi funcţionalităţi adresate, precum şi a unui plan detailat de proiect cu activităţi alocate
echipelor de lucru.

Adaptarea soluţiilor la noile cerinţe din business-ul clienţilor

Apariţia noilor linii de business, schimbarea nevoilor pieţei şi relocările structurilor logistice sunt întotdeauna posibile. Timpul de răspuns şi capacitatea echipelor noastre de a proiecta scenarii de migrare sunt cruciale pentru a asigura o tranziţie rapidă.
Implementarea facilă a unor asemenea scenarii se bazează pe scalabilitatea şi flexibilitatea soluţiei Crosspoint.

Training şi Suport On-site

Training-ul echipei interne se face pe toată perioada implementării, alături de key-userii din proiect. Pe lângă materialele de curs sunt vizate scenarii concrete din fluxul de zi cu zi. Echipa de implementare are experienţa necesară pentru a se adapta la ritmul de învăţare specific fiecărei echipe.
Pe tot parcursul implementării produselor noastre, asigurăm prezenţa on-site, la sediul clienţilor noştri.

Suport si asistenţă

Clienţii Point Logistix pot beneficia de contracte
de suport specifice activităţii lor.
Există multiple opţiuni de suport, inclusiv
disponibilitate 24/7.